Samen Werken aan Herstel bij FysioMotion

Onze nieuwe collega – Bas Leijten

Begin dit jaar zijn onze collega’s Dennis en Michael gestopt. Ze konden een praktijk overnemen in hun woonplaats. Jammer voor ons, maar we begrijpen dat ze deze kans niet konden laten liggen.

Na enige tijd zoeken hebben we gelukkig een goede opvolger gevonden. Zijn naam is Bas Leijten. Bas is fysiotherapeut en manueeltherapeut. In zijn vrije tijd sport Bas fanatiek. Hij voetbalt, loopt hard en tennist. In de winter mag hij graag gaan skiën in Oostenrijk. Hij is geboren in Tollebeek en woont hier nog steeds met veel plezier. Werken in Emmeloord is voor hem dan ook ideaal.

Bas zal bij ons werken als manueel therapeut en algemeen fysiotherapeut. Manuele therapie helpt bij pijn en stijfheid. “Met manuele therapie kan ik mensen vaak goed helpen. Wat iemand zelf kan doen is nog veel belangrijker. Dit verschilt per persoon. Een bouwvakker heeft andere adviezen nodig, dan iemand die op kantoor werkt. Maar ook niet elke bouwvakker is gelijk. Niet elke bouwvakker doet tenslotte hetzelfde werk. Ook andere klachten kunnen meespelen. Net als de thuissituatie. Je zult maar midden in een verbouwing zitten of mantelzorger zijn. Dan heb je vaak weinig aan een simpel advies om het rustiger aan te doen. Een goede tip over hoe je iets op een andere manier kan doen, helpt misschien wel. Daarom vind ik het belangrijk om goed naar mensen te luisteren. Samen kun je een plan bedenken wat wel werkt”.

Naast zijn algemene fysiotherapeutische kennis heeft Bas vooral veel ervaring in de behandeling van mensen met lage rugpijn, nekpijn en hoofdpijn.  Hij is hiermee een mooie aanvulling op ons team.  We hopen nog lang en met veel plezier met Bas samen te werken.

Hartelijke groet,
Team Fysiomotion
Rixt Knip, Rija Feenstra, Hinke Hospes -Boonstra, Albert Schurink en Naseema Naseri-Nadir

sidebar-algemeen-2

Direct inschrijven?

Via onderstaande knop kunt u zich direct inschrijven op ons patiëntportaal.